Saturday, February 19, 2011

Hari Sabtu yang best..

salam..
nk update ckt sal ape yg berlaku sekitar thun 2011 n final sem yg agak br bermule ni.. Baru2 ni sgt bertungkus lumus dlm menjalankan projek thun akhir. nk abes kan bnd ni cpt2 hopefully bole la proceed ngn testing n thesis skali..next week supervisor tercinte nk tgk methodology.. ok xstart ag pon method, sume dlm kple otak ni je tinggal tunggu nk muntah kn dlm lappy ni..esok kot start (yela 2 zura). insyaALLAH..biarlah kita merancang dgn memulakan perkataan insyaALAH.. u will find the way..eceh mcm lagu maher zain lak.

And berbalik kpd tajuk yg sgt hotz diatas. ape yg best nye hr sabtu ni..?? jeng3... hr ni rase soneronok cgt2 sb dpt berbengkel ngn selebriti elly iskandar n fedtry yahya.. yahhuu! (erk..) hehe bengkel komunikasi ngn dorg mmg best sbb mereka2 ni la yg menggerakkan aku tuk membuke semula blog yg da berhabuk berbulan2 lama nye ditinggalkan creator dia sndrik! kejam nye beliau~ sian blog aku ni. huh pasai pa aku ckp yg mereka2 ni berjaya membuatkan aku membuke lik helaian berabuk blog ni sb mcm2 encourages yg mereka dorongkn kt insan kerdil yg xbape pandai sgt nk berhujah n berpuitis mcm org2 len. bkn stakat dia dpt mengubah aku je malahan student2 laen yg bersama2 jd peserta dlm bengket td..who knows? ye x? sbb balik2 umah je aku terus ade keinginan nk bkk blog n coretkn xsedikit sebanyak cerita harian aku, apetah lagi kpd dak2 len yg lg maju bertapak2 dari aku sndiri..wakakaka

okla2 tuk bukti yg aku dah pegi bengkel n jumpe ngn elly iskandar n fedtry yahya, aku akn upload ckt gambar aku ngn dorg.. saksikanlah..






okeh ni saja tuk hari ni..  mgu dpn update entry ag.. n kata2 terakhir "there are no difference until we make something to change it"..heheheh okeh adios bebeh ~

No comments:

Post a Comment